четвер, 5 червня 2014 р.

Модуль 9

Працюючи з планом роботи над темою, ще раз згадали про диференціацію навчання, окреслили дії учнів з різними навчальними досягненнями та використання ними навчальних мтеріалів, що спонукають до пізнавальної діяльності. Розглянули інструменти підсумкового оцінювання. Закріпили поняття фасилітації (англ. facilitate - полегшувати, сприяти) – стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності. (Енциклопедія освіти/АПН. – К: Юрінком Інтер, 2008). Вчитель повинен зрозуміти, що при використанні методу проектів його роль вчителя змінюється на фасилітатора.

Немає коментарів:

Дописати коментар